I (lige)-Vægtens tegn



 Vi er gået ind i Vægtens tegn og jeg elsker denne årstid! 🍃🍂🍁

Måske fordi jeg selv er oktober-barn 🇩🇰 🥳
 
Jeg er optaget af at bringe ligevægt & balance i krop, sind – og i livet som helhed.
 
For mange af os er det en udfordring at balancere i, hvad vi skal nå, har lyst til, mener vi bør og gerne vil.

Alting skal helst have et formål, være effektivt og overstås. Og vi glemmer at slappe af og give os hen til (ingen)ting uden et decideret formål, bare fordi det er rart.
 
Og så kommer rastløsheden. Utilfredsheden. Hovedpinen. Lysten til at stikke af fra det hele. Fantasier om en øde ø. Væk.
 
Ubalance
🤯
 
Det hænder, at jeg bliver mødt med ”Ah, du er psykoterapeut, så må du have styr på det!”.

Det ville være en tilsnigelse at sige ja 
🙈

Ligesom alle andre, mærker jeg udsving. I følelser, humør, energi, stressniveau osv.
 
Og heldigvis! For ellers ville det hele jo bare være lunken leverpostej
🥱😴
 
Når jeg går i egenterapi, tager kurser m.m. er det for at blive bedre til at leve et balanceret liv. Hjælpe mig selv.

Og give det videre til dig, som kommer hos mig
❤️
 
Så livet kan mødes med glæde. Nærvær. Styrke. Uden at vælte omkuld.
 
Balance
⚖️

Mange veje fører til ligeveægt og balance. Hvile, pauser, vejrtrækningsøvelser, samtaler om livet, qigong, yoga, kropsterapi... blot for at nævne nogle.

Jeg står gerne til rådighed, såfremt du har brug for støtte og sparring i din proces.

Kommentarer